Hanımlar bir sorum olacak. İlk hamileliğimde oğlum karnımda çok hareketli değildi. Bi sabah uyanınca bide akşam 10-11 gibi çok tekme atardı. Gün içinde çok nadir tekme atıyordu doktor normal mizacı böyle demek ki demişti ve çok şükür sağlıkla doğdu oğlum şuan 2 yaşında. Şimdi ikinciye hamileyim ama kızım aşırı hareketli yani şuan 22.haftadayız ona rağmen dışarıdan tekmeleri belli oluyor hiç durmuyor oturduğum an başlıyor hele gece uykumdan uyanıyorum bu seferde çevremde ki insanlar çok hareketliyse kesin çok zayıf küçük doğar diyorlar bunun doğruluk payı var mı hanımlar böyle hareketli olup doğum yapan anne var mı aramızda merak ediyorum