Elmalipasta Kasıklarımin aşagisinda soldan sağa komple bıçak batması gibi oluyor bir süredir doktora da gittim ama herşey normal dedi magnezyum verdi acaba magnezyum kullanmadığım için mi bu ağrı var yürürken bile zorluk çekiyorum