Humayun02 37+6 haftalık oldum dünden beri sanki adet olmadan önce giren hafif sancılar var öyle sancılar geliyor ilk doğumda böyle olmamıştı direk doğacağı gün keskin sancıyla uyanmıştım iki gündür bu sancı belirtileri var doğum habercisi mi?
gkbyza Humayun02 35.haftadayım ben de gece 3.5 tan 4.5 a kadar adet sancısı çektim bilgim yok üstte kalsın bakalım 🙄