benkosarim Svdoztrk ben medipol’de İlknur Sayar hanımefendi’ye gidiyorum çok alakadar ve ilgili birisi her şeyi çok açıklıyor her şeyine bakıyor bebeğin tahlillerimi sağlık ocağında yaptırıyorum istediğin yerde yaptırabilirsin diyor her gittiğimizde renkli ultrason da bakıyor bebeği yüzü gözüküyor mu diye muayene ücreti 300 TL normal doğum 4 900 sezaryen 6250zam gelmediyse
findiklibadem Svdoztrk Emine ünlü degermenciye gidiyorum gayet memnunum bilgisine güveniyorum içime sinen tek doktor oldu
benkosarim Svdoztrk doktorum cumartesi günleri de hastanede oluyor hastaneyi aradığım zaman hemen doktoruma bağlıyorlar iletişimleri gayet iyi doğum için sormadım çünkü ben sezeryan doğurma ihtimali olan biriyim kuyruk sokumumda kırık olduğu için
benkosarim Ssumsum vallahi pek adını duymadım sadece bir tane profesör var Saadet hanım onu duydum onun dışında İlknur hanım’ı duydum zaten onu tercih ettim sonra
damlassu Ssumsum ben Nergis hanıma gidiyorum, çok memnunum aşırı sempatik biri, her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyo. Uzun uzun işgileniyo.
meryemesra Ssumsum Evet benim doktorum, gerçekten çok iyi bir doktor her anlamda. Başından beri Nergiz hanıma gidiyorum 😌
Svdoztrk Ben yüzyıla gidiyorm çok memnun değilim doktorların hastalarla iletişimi yok numara vermiyolar acil durumda aricak kimse yok doğum anında mesai saatinde değilse gelmiyormuş
Ssumsum damlassu sizin doktorunuz da renkli ultrasyon falan veriyormu test istediğinde sağlık ocağında yapıp götürsem kabul eder mi doktor arayışındayim bende
damlassu Svdoztrk evet yani biz şu an bunları net konuşmadık 14. Haftamızdayız ama konusu geçince normal doğuma gayet olumlu konuştu
damlassu Ssumsum birdahakine renkli görücez inşallah ama veriyormuş. Test konusunda da hiç zorlamıyor. Dışarda yaptırıp bana gösterebilirsiniz diyor. Uzun uzun bakıyor çok memnunum
Elifk- Ben de ilknur sayara gidiyorum. Asiri ilgili, sohbeti hos, her konuda bilgi vermeye ve sen soru sormadan merak edebilecegin her seyi aciklamaya gayret ediyor 👍