Ozgesahin 4.cü aylarda çıktı yaaa benim dudağımın hemen altı çenemin üstü arası ince uzun ilk herhalde kaşıdım felan ondan oldu dedim hatta 1 ay geçti yok geçmedi uzadı daha çok kalınlaştı kırmızılaştıı daha çok korkmaya başladım iyice 7.aydayız 15 gün öncesi felan baktımdaa kaybolmuştu krem vs hiç kullanmadım .Duyduguma göre bu arada canım hamilelik sırasında ,hamilelik bitince geçiyor bazen de kalıcı oluyormuş .