Merhabalar yeni tüp bebek transferi oldum önceden iki düşüğüm var doktorum Prednol verdi bağışıklık baskılayıcı bebeği vücut reddetmemesi için düsukleri olanlara veriliyor. yalnız transferden sonra devam etmemem gerektiği söylendi.Tereddutte kaldım bu ilacı kullanan varmı ?