Kızlar 31 haftalık olduk bugün. Dün kontrolüm vardı,30+6 da 1500 kg dedi. Kıyaslamak tabiki istemiyorum ama dün bi arkadaşım aradı sordu söyledim çok az dedi. Kendisi ikiz doğurdu o haftada 2200 falan olduğunu söyledi. Zaten iri bir bebek olmayacak 3200 anca diyor doktor dedim. 3 kg doğarsa şükret falan dedi. Çok canım sıkıldı. Sizin o haftada kaç kg’dı?