Happycatt doğrudur canım benimde 27 haftalık kaybım var. Bende herşeyde panikleyip korkuyorum. Ama veren de Rabbim alan da Rabbim olacak oldu mu her şekilde olur yiyecek ekmeği rızkı varsa da her şekilde gelir. Dua et bol bol benimde iki gün önce kanla karışık akıntım oldu kesildi bugünde kasık ağrım falan var aslında normal bunlar ama insan panikliyor. İnşallah sağ salim kucağımıza alırız bebişleri 🥲🥲