Selam arkadaşlar hamileliğimin ilk başlarından itibaren oluşan bi kuyruk sokumu ağrısı Var şuan 29 haftalığım ve gitgide artık gösterdi bu agrı otururken kalkarken çok zorlanıyorum doktoruma her gittiğimde sormayı unutuyorum sizde de var mı böyle bi problem