Kizlar Ekim ayında doğumum olacak Allah nasip ederse nasıl gelir ne şekilde ne zaman gelir bilmiyorum ama uygulamada 19 gün kaldı diyor. Havalar soğudu lohusalıkta çıksam bebegide kendimide hasta ederim diye korkuyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz bu dönem nasıl geçirilmeli benle aynı dönemlere denk gelenler varmi :)