Naz_1648 Normalde gebze yüzyıla gidiyorum doğum da orada olacak ama doktorum Kasım ayına kadar yok kendi hastası olmayınca zaten diğerleri de güzel bakmıyor o yuzden doktorum gelene kadar devlete gideceğim yalnız azarlamasin rencide etmesin istiyorum Ayşe hanım yumuşak bir bayan mi..🤭Benim bu 3.gebeligim bebeğim 9 aylıkken supriz bir şekilde hamile kaldım devlet hastanesindeki doktor yok korunmayi bilmiyormuydun yok bu ne kilo vs bir suru yorum yaptı zaten yeni dogumdan çıkmış sayılırım kendi kiloma inmeme 5 6 kilom kalmıştı bu sekilde yorum yapması beni kırdı ve üzdü o yuzden artık doktorlar dan korkuyorum moralimi bozacaklar diye