ZynpNhgl Tetkiklerinizi yaptırın ama olumsuz düşünmeyin benim doğumdan sonra aldıkları topuk kanında da iki defa yüksek çıktı daha sonra iki hafta bekletip tekrardan aldırdılar normal çıktı genelde yenidoğanlarda görülebilen bir şey dedi bana hemşire endişelenmene gerek yok dedi öyle de oldu
Benim kendimin de tiroit problemin var aile olarak da troid problemi yaşıyoruz hem ben hem eşim tarafı O yüzden korkmuştum ama çok şükür bir şey çıkmadı siz sakin olun Allahın izniyle hiçbir sıkıntı çıkmaz ❤️