Avcib sezeryan doğum yaptım. 3 gün bebeğimle ilgilenemedim. Emzirmeyi başaramadım . Tabi süt de yoğun gelmedi. Mama verdiler. Sarılık seviyesi arttı. Sonra sık sık emzirmeye çalistim. Süt arttı. Şimdi saat başı emziriyorum gün içinde. Gece de yaklaşık 2 saatte bir. Gece gündüz kavramı şasiyor ama bu uğraşa değdi sarılık seviyesi düştü çok şukur. Emzirmek çok onemliymiş.