Bana da öyle demişti.İki hafta önden gidiyordu kafası.Çok korkmustim çünkü kardeşim baş büyümesi ile doğmuştu ve engelliydi.Ama eğer bebeğin başında bir problem olsa hemen görürdük zaten falan dediler.Şuan bebeğim dört aylık gayet de iyi.Doğdugunda kafası yumruğum kadardı:) bu muydu yani demiştim büyük olan