Albertos Kızlar biz bugün şalgam olmuşuz 🙃 haberimiz yok 24 girdik hadi hayırlısı çabucak sağlıkla geçsin bu haftalar 🙏🏻 Siz nasılsınız kızlar benim son üç gündür mide yanmasıyla uğraşıyorum bir hafta sonra kontrole gidicem özledim güneşimi ☀️ Anası kurban olsun yaradana rabbim ne güzel mutluluk olmayan herkesede hayırlısıyla nasip etsin inşallah
Senayemre Bende 24+2 mide yanmalarim cogaldi doktorum olur dedi özelkle mandalina yiyince oluyor doktor asitli oldugu iicn yememi cok tavsiye etmedii daha cok yanar ddi
Albertos Senayemre aaa valla şimdi yedim c vitamini diye kaç zamandır yiyorum bende yemeyi vereyim artık canım yanıyorum Volkan gibi 🙃
Senayemre Albertos evet öyle bende sürekli yiyordm mahvediyordu beni bugun söledi daha doktorum bugünden itibaren bnde yemem artk sonra midemin yanıyor bogazıma kadar