Minikbebegim1999 Kizlar 20+1 haftalık hamileym nefes alirken yoruluyorum oturduğum yerde sanki nabzim yüksek atıyormuş gibi hissediyorum aceba kan akışı hizli olduğu içinmi oluyor bu
Umay255 Minikbebegim1999 kuzum bnde 28 haftalıgim sanki kalbin durcakmis gibi hissediyosun demi çocuk büyüdükçe oluyo şuan daha fazla 20 haftanın tadını çıkar 🥰
Minikbebegim1999 Umay255 evet kalbim agzimda atiyor ve sürekli derin nefes aliyorm yada ofluyorum anlamadım yani herhalde kan akışı hizli olduğu için rahimde bu yuzden oluyor bence
Umay255 Minikbebegim1999 evet bide bir deyimle bebiş yukarı cikiyo cidden de öyle artık mideme doğru hissediyorum ve gece uyku haram olmaya başladı hareket ettikçe nefes alamıyorum 🥰 Ah analar ah gerçekten emeğimiz büyük
Minikbebegim1999 Umay255 benmkini daha kasıklarda hissediyorum cok nadir gobek deliğimin oralarda ama genelde kasiklarimda oynuyor gerçekten annelik kutsalmiş annelerimizin hakki ödenmez