Merhabaaa 🙋
Bugün bebiş Doğdu Butonu geldi 😊 Çok mutluyum. İlk zamanlar bu zamanların hiç gelemeyeceğini düşünüyordum. Asla zaman geçmiyordu. Ama artık zaman çok hızlı geçiyor ve dogumumuza tam 30 gün kaldı. Zorunlu sezeryan gini bir şey oldu bizde. Bebişimizin gelişimi çok fazla özellikle kafası çok büyük normal doğum çok zoe olacagi için sezeryan tercih ettik 😊 Bu 30 gün nasıl geçecek şuan onu merak ediyoruz 😊🙏