Ortmennhanim Bugün devlet hastanesine gittim gen kontrole normalde 9+3 ama doktor 7 haftalık henüz dedi bı problem oluşur mu aynı durumu yaşayan oldu mu çok korkuyorum:((
Senemssss Ortmennhanim Benım son adet tarihine göre 7 haftalık keseye göre 4 5 haftalık ıkız gebelık keseler cok kucuk. Ama gelısmıyor olabilir ıkız oldugu ıcın gerıden geliyor olabilir her turlu ihtimal var su anda kalp atisi da duymadık
Ortmennhanim Ben kalp atışı duydum 6.haftada ama özel doktor 6 haftalık dediğinde 3 hafta önceydi şimdi 9 olmam lazım devlet hastanesi ,7 dedi ve kalp atışını da gösterdi