Ben forum yaşam sultan hanıma gideceğim daha önce hiç gitmedim ama aynı hastanede Ümit bey var ona gidebilirsin kesinlikle tavsiye ederim Annemin komşusunun çocuğu olmuyordu hep ona gidiyordu sonrasında 4 doğumu Ümit beyde yaptı bende 3kez muayene oldum çok memnun kaldım ama doğumda kadın doktor tercih edeceğim için kendisi ile devam edemeyeceğim