sonnenschein Kızlar 7.haftama girmek üzereyim nasipse inş, sabahları baş dönmem çok oluyor tansiyonum düşüyor 8/5,9/6 gibi nasıl geçer sizce bu durum?
FatmaBasli1 sonnenschein canım uzun süre aç birakma kendini benimde o haftalarda genelde sabahları oluyordu geç kahvaltı yaptığım zaman kendini kötü hissettiğinde ayaklarıni biraz yükseğe koyarak uzan, bol bol su iç
A_syma sonnenschein Doguma kadar düsük tansiyon yasayan bir insanim 😑 Bazen cidden cok zorluyor bu durum
Ftsh76 Bir kac hfta devam ediyor malesef uzanip ayaklarinizi kaldirin zeytin yogurtlu tuzlu ayran icin .. bu haftalarda gayet normalmis gecms olsn bnde ck cektim ck sukur gecti