Mrvekececi Kizlar 36. Haftamdayim bugun kontrolum var sizce doktor gün verir mi sezeryan olacagim size kacinci haftada gun verdi doktorunuz ?
Boncukoyunu1 Ben dün gittim 36+3de benim doktorum vermedi. Daha erken gün için önümüzdeki haftalarda konuşuruz 39. Haftaya kadar bekleyelim diyip yolluyor her defasında beni😂 bende meraktan ölüyorum gün verse doktorum rahatlayacağım 😂
Calikusuhtc Tarihi yazılı olarak mı veriyor yoksa söylüyor mu eşim başka ilde görevde , yazılı belge lazım ondan soruyorum kızlar gelebilmesi için
Tubakskn11 Calikusuhtc yazılı veren hıc duymadım sadece soyluylar tabı hastaneden ve doktora degısebılır ama doktorun anı ıse cıkabılıyo yazılı vermezler o yuzden zannetmıyom