Msalbyrk Btlll evet onda bise ckmadi üclüde de ckti. Iste 2 hafta snra detayliya gircem hayrlsi bkalm 😐
Btlll Msalbyrk inşllah bişey çıkamaz inşllah yanılmışlardır üzülmeyin Bnde 2li yaptırdım ama doktor 3lüye gerek yok Dedi doktorunuz mu önermişti 3lüyü yaptırmanızı
Cigdem91 Msalbyrk riskiniz ne kadar çıkmıştı benimde ikili test riskliydi 4 lü yapıldı onda bir şey çıkmadı çokta güvenemedim bu testlere açıkcası 39. Haftamızdayız Allaha bıraktım inşallah sağlıkla gelir bebeklerimiz 🙏🙁🙏🤲🏼
Msalbyrk Cigdem91 1/100 ckti. bnde güvenmyorm . Doktorlarda guvenmyoya gerçi. Hersey allahtan basm üstüne 🙇♀️
Ysn Lamiya2 cnm bunların hepsi faso fiso ben yaptirdim zehir ettiler gebeligimi 2 haftamı amerikaya kan yolladik filan sacma sapan işler doktorun para tuzağına düştüm desem yeridir
Hazinem Doktorum bna ikili teste olası bir durumu yakalama ihtimali %80 3 lü de %60 dedi ikili daha önemliymiş zaten onda bir risk görmezse 3 lü istemiyorlar