Gulo0106 Kızlar şu an hastanedeyim ortalama bir saattir bu içeceği içmeye çalışıyor ama artık başım dönüyor midem bulanıyor daha fazla içemicem dibinde kaldı biraz içmesem bir şey olur mu bir fikriniz var mı
AslanBebeginAnnesi Gulo0106 Bence bu psikolojik olarak yaşadığın bir durum. İçeceğin tadı gayet güzeldi ben 2 dakikada bitirmiştim şekerli gazoz gibi gayet hafif ve serinletici bir tadı var. Yüzüp yüzüp kuyruğuna gelmişsin bence bitirmeden kalkma😇🤩
Elisam123 Gulo0106 canım onu 10dk içinde içmen lazım ben 5 saniyede içmiştim süre uzadıkça içmesi daha da zorlaşıyor bi dikmeye bitirmek en iyisi saat başı kan alacaklar çünkü 1 saat sürdüyse içmen test doğru çıkmaz
Gulo0106 Elibo iki dilim baklava ile kıyaslamak imkansız çünkü tam bir saat oldu bitiremedim inanılmaz tatlı bir şey
nilsmomy Elibo valla gayet iki dilim baklavayla kıyaslarım ben içtim bildiğin çilekli gazozdu hatta iyi gelmişti baya sevmiştim 😂
Merve-2684 Elibo Çok yanlış bi düşünce. Bi konu hakkında bilginiz yoksa insanları da olumsuz etkileyecek şeyler yazmayın lütfen.
Kbra5434 Evet biraz fazla tatlı aç karna da olunca mide bulantısı yapıyor. Dibinde kaldıysa burnunu tıkayarak tek seferde bismillah de gitsin☺️
Zcicek Bende çok zor içmiştim midemi aşırı bulandirdi ama bitirmenizi tavsiye ederim , doğru sonuçlar için en azından
Semanurk Gulo0106 5 dk içinde bitirmek zorundasın 1saate zaten diğer kan verme süren gelmiş olmaz ki o. Ve dibinde kalmayacak hepsi bitecek sonuçta gr hesabı duruma göre veriliyor
myangelson Gulo0106 bana 10 dk içinde bitir dediler içecek bittiği andan itibaren 1 saat tut gel kanını alalım dediler senin çok uzun sürmüş belli bir vakit vermediler mi en sonuna gelince biraz mide bulantısı yapmıştı bende de aç olduğum için o kadar
Mucizemutlusu Gulo0106 bir saattir içmeye çalışman da normal değil ki. O kadar uzun süre de içtiğini bence söyle muhakkak. Bende hemşire aralıklarla iç ama 15 dk da bitirmeye çalış demişti. Çilekli gazoz tadında idi benim hiç bulanmamıştı midem.
Cnslrsln Gulo0106 aç karna içildiği için benim doktorum çok bulantı yaşarsan söyle bana demişti devam etme içmeye demişti ama ben hiçbir şey yaşamadım çilekli bi içecekti yani. Kendi doktoruna danışabilirsin seni en doğru yönlendirecek kişi o
gullokumum Gulo0106 canım o içeceği bana 5 dk içinde bitirmem gerektiği söylendi. Çok zor içtim ama içtim bı şekilde sık dişini😴
Deletedmom_1003 Gulo0106 ben 2 kere o lanet şeyi içtim bir daha içmeyi düşünmüyorum ikisindede yoğun şekerden kulaklarıma kadar yandım istifra ettim şekerimde düşük çıktı diyet verildi uygulamadım