Havva1903 2hafta 5 günlük hamileyim çok bulantılı bi gebelik yasıyorum ilaçlarım bile etki etmiyor fazla özellikle sırt üstü hiç yatamıyordum bulamtıfan bugun gayet her sekılde rahat yattım ve hiç gebe değilmişim gibi rahat uyandım ve benım karnım şiş ve gergindi her zaman bugun yumusak ve gergin değil allah korusun bi sorun mu vardır eşimi bekliyorum hastaneye gidecegim birazdan
Birsenvergili Havva1903 3 ay rahat bulantı kusma tiksinme çektim vücudun seni gebeliğe hazırlıyor çok normal canım
Hcrksk Gebeliğin en başlarında günü gününü tutmuyor insanın.ben de 3 ay bulantı çektim.ilaçlar fayda etmedi.4. Ayda kendiliğinden geçti şimdi 37 haftalığız ve bulantılarım yeniden başladı şaka gibi.sürekli evham yapma ama en zararlı şey bu
Havva1903 Hcrksk ilk defa böyle oldu korkuyorum 2 aydır her gün aynı şeyleri yaşadım bugun bi anda bitmiş olabilir mi ve karnım dakı gerginlik yok olması da benı endişelendiriyor😭
Hcrksk Biraz rahat ol.ilk aylar sonuçta ayda bir gidilecek doktora.her gününü birler mi oldu diye hastanelerde geçiremezsin.bebeğin hareketlerini 20.haftadan sonra hissedeceğini düşünürsek o zamana kadar kafayı yersin böyle evhamla.doktorum bana gebeliğin %90 o kafa rahatlığıdır demişti.gerçekten doğru