Lavantam20 Ama kizlar tek belirtim göğüs hassasiyetimdi o da kayboldu cuma günü randevum var cok tedirginim en son 2021 kalp durmasindan kurtsj oldum ondan evhamlaniyorum herhalde böyle olup her şeyi yolunda giden vsr mi
Anneadaylari34 Lavantam20 aynı şeyleri yaşıyorum belirtilerim gidince korkuyorum bende aynı şeyleri yaşadım bebegimin kalbi durmustu kurtaj olmak zorunda kaldım simdi tekrar hamileyim inşallah bi sıkıntı olmaz diye umut ediyorum
Iremdemr Lavantam20 aynı şekilde benim de göğüs hassasiyetim kayboldu ben de endişelendiö yarın randevum var bakalım
Haticepkr01 Bende 11+3 aynı şekilde canım şikayetler 4 5 6 aylarda kayboluyormuş, az kaldı 3 ü tamamlamamıza muhtemelen ondan olabilir rahat ol stres yapma 😊 herhangi bi sorun olsa vücut Bunu belli eder
Sun10 Haticepkr01 azalıyor mu gerçekten 11. Haftam benim kasıklarım ağrıyor kliyorisimde bi bası var sürekli şişkinlik mide bulantısı desen ful devam insallah azalır artık 😭
Haticepkr01 Sun10 azalıyor diyorlar canımm bende kusma mide bulantısı ara ara oluyor ama hamileliğin en keyifli zamanları ortadaki 3 ay diyorlar Allah nasip ederse görecek inşallah 😊
Iremdemr Lavantam20 canım çok şükür hiç sorun yok binlerce kez şükür hatta doktor geçmesi çok normal artık vücut alışıyor değişime dedi sordum sorun yok için rahat olsun
Lavantam20 Iremdemr yaa maşallah canım çok sevindim adına benimde belirtiler azaldı baya ins cuma günü bende güzel haberler alirim