Kızlar yardımınıza ihtiyacım var 🙏 Benim normalde reglim çok düzenlidir 28-30 günde olurum bu ay 18-19 Eylül gibi olmam lazımdı olmadım. Bat tarihimden 3-4 gün önce doktora gittiğimde kist oluşmuş regl olunca doğum kontrol hapına başla demişti ama olamadığım için kullanmadım tabi. 8-9 Eylül gibi de ufak bir kanamam olmuştu doktor bunu kist oluşmasına bağladı. Özetle kızlar kist regl geciktirir mi regl belirtim de yok göğüs hassasiyeti vs sıfır. Bunca yıldır yaşamadığım şeyler yaşıyorum hep şu bebek meselesini kafaya takmaktan sanırım. 😔 benzer şeyler yaşayanlar varsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim 🙏