BabyLoveMom Kızlar selam 24 haftalık hamileyim dün sağlık ocağında idrar kan verdim açlık kan şekeri normal çıkmış ama idrarda enfeksiyon varmış antibiyotik yazmış daha önce kullanan var mı ya da bu süreç bebeği olumsuz etkilier mi 😕
fatmaa37demi5 BabyLoveMom tek kullanımlık suya karıştırılıp içilen tozlardan kullanmistim. Emin olun enfeksiyon ilaçtan daha çok zarar veriyor bebeğe
FatmaBasli1 BabyLoveMom bende o tek kullanımlık tozu biliyorum genelde onu veriyolar zaten, onu da doktorunuza bi sorun ve mutlaka bol bol su için çok önemli
marnus BabyLoveMom bebeğe zararlı bir şey vermez dr lar. Enfeksiyonun geçmezse o zaman zararı olabilir bebeğe.
Yasemiinny BabyLoveMom kullanın. Eğer kullanmazsanız o enfeksiyon sizi ve bebeği kötü etkiliyor maalesef 😞
gozde71 Hayatta kullanmak ıstemıyorum dememe rağmen enfeksiyondan dolayı ben de kullandım doktorlarımızı bizi tehlıkeye atmaz güvenin🌸
Gozde5 Benimde enfeksiyonum var suyla geçmedi 1 aydır. bende mecburen kullancam o tek kullanımlık ilacı hiç bi şikayetim yok yanma acı onun için suyla atlatirim sandım ama gecmemis. Ilaci kullanmaktan çekinmiştim bende