Kızlar 5+4 haftalık gebeyim.Yaklaşık bir hafta önce biraz strestliydim ve kahverengi lekem geldi sonrasında bir ağrı veya başka bir leke gelmedi.Dün doktora gittim doktor bebeğin gelişiminin iyi olduğunu söyledi sonrasında lekeyi söyleyince düşük önleyici iğne yazdı bir de bulantılarım olduğu için hap verdi.Çevremdekiler iğneyi vurdurmamam gerektiğini söylüyorlar hapı da çok mecbur kalmadıkça kullanmamamı.Sizce ne yapmalıyım?