tazecikannee çok küçük almayın benim oğlum 0.3 aylıkları sadece bir kere giydi hepsi şu an bazanın altında kaldırdım siz siz olun büyük alın kıyafetlerini çok yazlık almayın bence doğdunda yaz gelince alıp giydirirsiniz ben öyle yaptım bazı şeylerini