Sedamete Karacamm 20+5teyim ve dün prilamı unutunca midemde hiç bişi durmadı ve bu böyle gidecek gibi geliyor.Tabii en önemlisi ben normalde zofer veya onzyd+2prilam kullanırken artık geceleri 1 prilam beni rahatlatıyor