Mrb arkadaşlar 27 haftaya girdigimden bebegimin haraketlerinde azalma hiss ediyorum böyle bir durum yaşayan oldumu hiç?? Çok endişeleniyorum son bir haftadır böyle . 6 gün önce doktor kontrolüne gittim bebek yüz üstü duruyordu. 2-3 saat sonra döndü ve dr kontröl edebildi. Ne kadar yürüdüm çikolata yedim falan ama dönmüyordu. Neden böyle oldu ki ? Bu durumla karşılaşanınız oldumu?