beybito27 Arkadaşlar ben kilolu hamile kaldım. 21+5 olduk bugun. Henüz 1 kg aldım. Benim gibi kiloluyken hamile kalan annelerimiz önerilerde bulunabilir mi? Gebeliğin son dönemi nasıldı, doğum nasıldı?
tontonhanim beybito27 bende 25+5 haftalığım henüz doğuma var kilolu hamile kaldım şu haftaya kadar 3 kilo aldım bundan sonrasi sanırım sıkıntı kilo çok alınıyor 😖 ben hamilelikten önce ideal kilomdaydim baya sıkıntılı bir süreç geçirdim ameliyat vs oldum 2 ay içinde çok aşırı kilo aldım 😖 eski fotoğraflara bakıp sinir krizi geçiriyorum ağlıyorum vücut fizik diye bişe kalmadı 😭
Papatya1997 beybito27 Bende kılolu hamıle kaldım 88 le hamıle kalmıştım suan 96 olmuşum 31 haftalığım 20 ıncı haftama kadar sadece 3 kılo almıştım sonra bırden almaya başladım
Deletedmom_8 beybito27 normalde 50-55 kilo olan biri olduğum için 68.500 ile hamile kalmak bana da çok kilolu hamile kaldım dedirtiyor. Ben şu an 32. Haftanın içindeyim. Herkes son 3 ayda çok şişersin daha hızlı kilo alırsın hareketlerin kısıtlanır dese de tam tersi oldu. 25. Haftadan itibaren kilo alımım başladı zaten ve toplamda 4 kilo aldım sadece. Karnımın aşırı büyümemesi de etkili tabi ama hareketlerim çok kısıtlanmadı. Genel olarak en baştan ber hareketliyim. Günlük yarım saat bile olsa dışarı çıkıp mutlaka her gün yürüdüm. Evin içinde de hep aktif davrandım. Sürekli hareket etmeye çalışıyorum yine. Böyle olduğum için sanırım henüz çok zorlanmaya başlamadım. Sonlara doğru belki zorlanırım ama şimdilik rahatım. Bunu da açıkçası çok hareketli olmama bağlıyorum.
Nnuruss beybito27 78 ile hamile kaldım 8 ayda 4 kilo aldım canım şimdi 34 haftamdayım 32’den 34’e 4 kilo aldım baya zorlanıyorum özellikle kabızlık mahvetti beni
Deletedmom_8 tontonhanim bence dikkat edersek alınmıyor. Bana da hep öyle dediler. 25 den itibaren aldım bende kilo. 31. Haftadayım. 4 kilo aldım sadece. Şimdilik kilomda da bir değişim yok 1.5 haftadır. Dikkat ediyorum beslenme şeklime. Bence o haftadan sonra çok alınıyor diyenler aşırı abartıp yedikleri için alıyor. Arkadaşım da öyle diyor mesela. Ama şöyle bir bakıyorum 30. Haftadan sonra öyle bir yiyordu ki akıllara zarar ve 1 ayda 10 kilo almıştı. Öyle yersem tabiki alırım 😅 ama dikkat edersek ayda 2-3 kilo ancak alınır bence
beybito27 tontonhanim Ya bence canınızı sıkmayın. Benim asıl merak ettiğim her zamns bebeğin sağlığı. Kilo alınır verilir ama ben bebeğin zarar görmemesi için çabalıyorum
AksuS Bende 86 ile hamile kalıp ilk zamanlar bulantılardan 80e kadar düştüm. Şimdi 25. Haftadayım hamile kaldığım kiloya yeni ulaştım. Ama bu zamandan sonra korkuyorum daha fazla alacağım diye çünkü inanılmaz iştahım açıldı.