Bende ama aksi😐36+0. Ve oğlum içeride kalmak istemiyor😐sezeryan olucam zaten. 38ci haftayı bekliyorduk ama oğlum beklemek istemiyor. Suyu azalmış yutmuş 😅 doktor 2 gün sonra yine kontrole çağırdı. Yine azalma varsa önümüzdeki hafta sezeryan olucam. 5 ekim benim doğum günüm.acabaa Aynı gündemi doğucak oğlum benimle🥰