Merhaba arkadaşlar Bugün itibari ile 40 haftami doldurdum , suni sanci almaya gidiceğim birazdan biraz heyecanli korku icindeyim , bu ucuncu evladim ikincisini de suni sanci ile dünyaya getirmiştim . Hakkimizda hayirlisi olsun imsallah dualariniza talibim herkesden dua bekliyorum allaha emanet olun