minik_koala_ve_annesi ben de çikolata deposundan sipariş verdim. Gayet memnun kaldım. Sadece çikolatanı. Üstündeki yazı bana çok küçük geldi. Benim tasarımdan kaynaklıydı. Bence büyük olmasını özellikle tembih edin. Onun dışında tadı, kutusu, gönderim hızı gayet iyiydi.