Mervesmt34 Benim de bugün 14+1 😊 Bulantım zaten yoktu, kısa süreli gelen kasık ağrılarım oluyordu. Ama dün resmen sol kasığıma kramp girer gibi oldu. Canım yandı, 2-3 dk sonra geçti ama korktum biraz. Araştırdığım kadarıyla tam da bu zamanlarda round ligament adında bir ağrı olabiliyormuş ama yine de tedirginim biraz