Gunaydin kizlar, dun tek bir basamaktan ayagim bosluga dustu ve ufak capli bir yere dusme durumum oldu yavasti hizli degilde bebise birsey oldugunu dusunmuyorum cunku kipirti duyuyorum ama olan sol ayagima oldu sanirim ya fena incindi yada bir kucuk catlama var bilemiyorum doktorlarda rontgeni onermiyor ama kursun yelek varmis onunda sorumlulugunu ben alamam dedi dun aksam acildeki doktor simdi birazdan ortepediye gidecegim sizede bir sormak istedim hamileyken rontgene giren oldu mu? Girersek ne gibi bir sikinti olur? Allah kimseye yasatmasin cok zor. Gece tuvalete bile cok agrili gittim geldim