Evhamlianne92 Kizlar ozellikle konuyla alakali tecrubeliler, dun deniz anasi kivaminda pecetey bir pihti geldi rengi kirik beyaz ve sari arasi yogun bir sey ama jel gibi her neyse bu nisan midir?
Fadimk Evhamlianne92 hayır canım o keseyi koruyan sümüksü yapıymış doktorum söyledi ve sürekli geliyor bende
Kubranur11 Evhamlianne92 bnmde geliyorr hemde dun ic camasirimi doldurdu bi anda syaga kalkinca 40 haftaligiz
Kubranur11 Evhamlianne92 hayir yok pazar gunu doktorum muane etmisti o gun hic gelmedi iliskide oldu aksami ertesi gun sanki ucmde birikmis gbi klktigim gibi pat pat bi gldi o akıntı
Kubranur11 Evhamlianne92 normlde 2 gunde bir muane etti berdeyse 5-6. Muane bu alttan hem uyarmak amacı ile ama hic glmemisti
Evhamlianne92 Kubranur11 anladim peki kasiklarda agri var mi benim dunden beri kasiklarda adet sancisi gibi basladi
Kubranur11 Evhamlianne92 agrim surekli vardi hic gecmiyorr siddeti sadece azalip cogaliyor .. siz kc hftaliksiniz muane oldunuz mu aciklik var mi ?
KBTd Evhamlianne92 37.haftamda gelmişti bende nişan sanmıştım ama nişan içinde kırmızılık pembelik barındırması gerekiyormuş. 38’de de sarı sümüksü yapıda geliyordu ama doğum yaptığım gün 39+3 kanlı kanlı geldi ve zaten o gecenin sabahına doğum yaptım
Kubranur11 Evhamlianne92 yaaa cok gecmis olsun gozunuz aydin olsun Rabbim anali babali buyutsun insallahh.. bizd epersembe sabah insallah suni sanciya yaticaz
Evhamlianne92 Kubranur11 hayirlisi olsun, simdilik sezeryan oneririm hicbir sey hissetmedim ki zaten agri kesicilerle de idare ediyoruz kolay oldu. Ben cok gerilmistim spinal +sedasyon aldim cicek gibi ciktim