Kızlar beklediğim adet tarihinin üstünden 3 gün geçtiğinde 2 defa kaset test yaptım ve ikisindede çok çok belirgin çift çizgi gördüm artık kan vermek için pazartesi gününü bekledim ve dün kan verdim şimdi sonuçları e-nabızdan gördüm beta 4448.IU/L ve değer referans dışı diyor kötü bir şey mi ya da başka bir şey mi var bilgisi olan var mı. (Sonuçları almak için tekrar gidicem doktora ) sadece size sormak istedim.