Bel ve kasık ağrısından doğrulamıyorum resmen kambur yürüyorum bazen desteksiz yürüyemiyorum. Nstde sancı 80 i vuruyor ebe doğurursun yarına dedi artık doğumun başladı sancıların düzenlenmesi lazım dedi! 2 gün geçti hala sancıları hissetmiyorum hissetmediğim için açılma olmuyor. Napcam ben? Bu ağrılardan mahvoldum ama sancı yok doktorda sancıları bekle gelmek için diyor ama yinede bi gidicem bugün çatladım artık! Açılma varmı yokmu ona baksın belki benim acı eşiğim yüksektir bilmiyorum oofffff!!!!!!