Arkadaşlar tecrübeli olanlar bize doğum olacağı zaman ilk belirtileri yazabilirler mi tabi su gelmesi ,nişan gelmesi ,sancı dışında örneğin iki hafta öncesinde enerji patlaması oluyormuş arkadaşım doğum yaptı öyle demişti veya ne bileyim başka hisseden oldumu neler oluyor değişik olarak ben şuan 35+5 im aşırı derecede kasıklarımda kemik ağrısı var yürüyemiyorum yatakta sağdan sola dönemiyorum bunu 20.haftalardan beri yaşıyordum ama 2-3 gün sürüyor geçiyordu şimdi geçmiyor sanki heran doğurucam gibi hissediyorum.