hayirlisi06 Kızlar sabaha karşı üç dört kere regl sancisi gibi sancı ile uyandım ama hafifti geri yattım şimdi uyandım hafif belim ağrıyor geliyor mu gelmekte olan yoksa yalancı sancimi bu arada nezle ve hfif öksürük var dua edin nolur.
Gamoo hayirlisi06 kasılma sayardan saniye tut canım ağrı ne kadarda bir geliyor bak bide ne kadar sürüyor. sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊😊
hayirlisi06 Gamoo teşekkürler çok hafif Bel ağrısı var şuan da karnım da ki gtti. Birde annem şehir dışından gelecek evde 5,5 yaşında kızım var erken gelme şansı yok gerçek mi yalan mı sancı bilmiyorum 😔😔
yagmurrrra hayirlisi06 ben bel ağrısından doğrulamıyorum yürüyemiyorum resmen.. nstde sancılar 80 i vurdu ebe doğurursun ertesi güne demişti ama ne gelen var ne giden..
yagmurrrra hayirlisi06 36+3 günlük napcam bilmiyorum belki benim acı eşiğim yüksek anlamadım nstdeki sancıyı hissetmiyorum ama ebe doğumun başlamış düzenlenmesini bekle hissedersin vs diyor ama yok
yagmurrrra hayirlisi06 işte ebede doktorda başlamış doğum falan diyor anlamadım bugün bi kendi doktoruma gözükücem
Seymadrn94 2 gündür ben de yaşıyorum aynısını 38+1 oldum. Bel ağrısı ve kasılmalarım vardı. Ama dayanamayacak gibi değildim. Ne olur ne olmaz diye Acile gittim sancı biraz çıkıyor ama baktılar açılmam yok. Doğumun yaklaştığının habercisi dedi.