Sema42 Cuma’ya kadar doğum olmazsa cuma günü doktorum fitille doğumu başlatırız dedi kendi sancımla gitmek istiyorum ama hâla gelesi yok oğluşumun 😬🤷🏻♀️🥹
SeherMercimek Sema42 benim 40+3 ses seda yok. Benimde perşembe suni vericek ilk doktor olmazsa sezaryen alcam dedi 🤲🏻 suni ve sezaryen korkutuyor beni
Sbl54 Sema42 benim de 40+2 yarın sezaryana gireceğim bebeğim başı büyük ve 4kiloyu geçtiği için Eylül bebeklerinde bir dogmama isteği var😥