-Papatya- 19+4 haftalık hamileyim ve idrar yolu enfeksiyonum var. Tek kullanımlık toz ilaçtan kullandım geçmedi antibiyotik kullandım geçer gibi oldu. Sabahları idrar yaparken sol kasığım da ağrı oluyor. Neler yapabilirim enfeksiyonun bitmesi için. 😔
OzlmErdl Bende idrar yaparken ağrı oluyor sık sık lavaboya çıkıyorum 13 haftaligiz ne kullanmam gerek daha doktora gitmedim
_almirasmom OzlmErdl benım rahımıö agrıyor tuvaletımı yaparken de baskı ben yurtdısındayım saglık ocagı amoxicilline EG dıye antıbıyotık verdı 1000 mg gunde 3 kez dıyor ama ben gece uyurken alıyorum gun ıcındede aldıgım cok ılac var :/