Yasemincevik06 Güzel Anneler 39+4 oldum bugun hem bebek önden gittigi için hemde suyu azaldıgı için acılmam yok ama aunı sancı başlanacak birazdan hastaneye gidecegıö ilk dogumumda böyleysi acılmasız sunı sancı ile normal dogurdum bana dua edermisiniz
Yenidilek Yasemincevik06 Allah yar ve yardımcın olsun canım tez zamanda kolayca doğurursun inş. Bende şu an sancı çekiyorum o kadar zor ki Allah yardımcımız olsun dua edelim birbirimize
BirFeyzaBirBebek Yasemincevik06 ben de carsmaba günü suni sancı ile doguracagim. 39+1 olduk. Benim de bebeğim önden gidiyor. Doktor başlatalım artık doğumu dedi. Ama benim ilk hamileligim. Suni sancı çok mu kötü? Beni korkutuyorlar hep. Kendiliğinden gelmesini bekle diyorlar. Suni alınca ne kadar sürede acilmaniz oluyor?
Ormanmeyvelii BirFeyzaBirBebek kişiden kişiye değişiyor benim suni sancı ile açılmam zor ilerlemişti 24 saatte doğurdum ölüm gibi bir şeydi belki senin hızlı ilerler
Yenidilek BirFeyzaBirBebek kendi düzensiz sancım 10 dk 1 5 dk 1 saçma sapan geliyor. Deli olacağım şimdiden tükendim. Evi dört dönüyorum deli gibi uykum var. Dün sabahtan beri sancım vardı ama açılma olmamış nasıl olduysa saat 9-10 gibi hastaneye gideceğim bakalım şimdi durumum nasıl?
Hatihati Yenidilek size tavsiyem kendinizi yormayın sakin olun sancılarınzda ağlayıp bagirirsaniz çok yorulabilirsiniz.biraz sıcak suya oturun.Sanciniz geldikçe ikinmaya çalışın ki açılma olsun.
BirFeyzaBirBebek Yenidilek Allah kolaylık versin. Ben de sancım gelse diye bekliyorum 🤷🏻♀️ yoksa yarın suni sancı alacağım doğum başlasın diye
Hatihati Yasemincevik06 Allah yardımcınız olsun güç kuvvet versin rabbim sabırlı olun.Sonu çok güzel.
Yenidilek Hatihati şu an evde sessiz sessiz dolaşıyorum oğlum uyuyor eşim aşırı panik uyusun duymasın diye elimden geleni yapıyorum. Sancı esnasında oturmak çok zor yürümek iyi geliyor şuanlık onu yapabiliyorum anca.
Yenidilek BirFeyzaBirBebek inşallah gelir canım o çok zormuş. Benim doktorum membranımı sıyırdı sancım olmadığı için. Sende Öner suni sancısız yap doğumunu ben ilk doğumumu da bu şekilde yaptım şuan 2. Yi de aynı şekilde yapmaya çalışıyorum