Atım kısmını bilemedim kasıklarımızdan arter geçiyor nabız gibi mi hissettin acaba ? Benimde sol kısmım çok batmıştı ağrı yapmıştı gaz sancısı gibiydi bebek büyüdüğü için kas gerilmesi dedi doktorum sonra ayrıntılı ultrasonda myom var dedi o tarafında dedi bi doktoruna sor mutlaka