Melekler-im 35+3üm ve neredeyse hamilelğimin başından beri gece açlıktan uyanıyordum. Şu an daha çok tuvalet ihtiyacı yüzünden uyanıyorum ama uyanınca fark ediyorum ki sanki günlerdir açım 🙈 süt içiyorum, meyve yiyorum, ceviz, badem yiyorum. Bazen sütümün yanında bisküvi yiyorum. Hatta tam da şu an yiyorum 🙈😂