Bugün ciğer geliştirici iğne oldum sebebi ilk oglumu 35 haftalık kucağıma almamdi, ne olur olmaz yapalım dedi doktorum yarın ikinci dozu olucam iki doz yeter diyo doktor, 37. Haftaya da gün verdi o zamana kadar inşallah bekler bebeğin diyor..2.500 gram olmuş oğlum içime bı korku giriyor sürekli ya erken dogurursam ya kuvoze girerse bı oğlum daha var küçük 2 yaşında ikisine de aynı anda nasıl yeterim bilmiyorum yorgunum ama gözüme uyku bile girmiyor😌😑