Nlfr123 benim 20. Haftadan beri kasılmalar oluyor. Magnezyum kullanıyorum günde 3 defa. Şu anda kasılmalar var ama artık alışkanlık yaptı bende. Nstde de sancım çıkmadı 3 gün önce. Ama eğer düzenli bir şekilde ise ağrınız ihmal etmeyin bence. Nişanınız da gelmiş zaten. Ben bile korktum bu gece. Yarın ilk iş doktoruma mesaj atacağım. Benim ilk gebeliğim o yüzden ne ile karşılaşacağım bilmediğim için endişeliyim. Bir de 35-36 daha erken ya birazcık daha bekler inşallah minikler. Allah hakkımızda hayırlısı versin inşallah, sağlıkla kucaklarımıza alalım bebişlerimizi 🙏🏻💙