Ozgectndg Kızlar 5+5 haftayım ve bebeğimin kalp atışını gördüm bugün fakat kasıklarımda inceden inceye vuran agrılar var birde baktım ki kahverenvgi akıntım var bygün 2 sefer alttan muayene oldm herşey cok normaldi bu durumu yaşayanlar var mı
Sevda87 Ozgectndg canım doktora git hemen düşük riski olabilir ona göre ilaç tedavisine başlar doktor
Ozgectndg Sevda87 şu an gidemem ki 2 yasında bebeğim var sabah gidebilirim progestan folik asit kullanıyorum ama aabah hemen gidicem hiçbirşey yoktu ya 2 doktora muayene oldum herşey iyi dediler agrı ile uyandm gittim ki kahverengi akıntı gelmiş
Aloneanqel Ozgectndg alttan muayene olduğun için olabilir mi? Ben bir kaç kişiden böyle senin dediğin gibi duymuştum canım, vajinal muayene sonucu böyle bir durumla karşılaşmışlardı. Allahım izni ile birşey olmaz inşallah 🙏🏻 sabah ilk iş doktora görün 💕
Vildan53 Daha çok küçük 5 haftalık olabilir belki panik yapma doktorlar düşük riski de olsa anlıyorlar bakınca
Ozgectndg Aloneanqel bende ilk öyle düşündüm 2 sefer alttan muayene edildim fArklı doktorlar tarafından üstüne kasık agrılarıda var aabah hemen gidicem doktora dua edin birşey olmasın :(
Aloneanqel Ozgectndg inşallah birşey olmaz canım Allah’ın izniyle 🌸 ben hiç alttan olmadım korkuyorum bu yüzden 🥺 Allah sağlık sıhhat versin bebeğine de sana da 🙏🏻